EM na každý deň -??TIP 145: Ako zahrnúť sekciu „Najpredávanejšie produkty tento mesiac“?

Zaradenie sekcie „Najpredávanejšie tento mesiac“ do newslettra prináša viac než len prehľad obľúbených produktov. Využíva efekt sociálneho dôkazu – ak niečo kupujú iní, je vyššia šanca, že to zaujme aj ďalších.

Pri výbere produktov do tejto sekcie odporúčame vychádzať z aktuálnych dát – obrat, počet objednávok, prípadne kombinácia viacerých faktorov. Nezabudnite zohľadniť aj skladové zásoby, aby sa predišlo sklamaniu pri vypredaných položkách.

Sekciu vizuálne odlíšte – ideálne ako samostatný blok s prehľadným názvom, krátkym popisom a CTA. Ak je to možné, doplňte o hodnotenie zákazníkov alebo počet predajov.

V automatizovaných kampaniach ju možno dynamicky generovať na základe segmentu alebo kategórie, aby bola čo najrelevantnejšia.

Vložil:

Dátum:

6. 5. 2025 20:09

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?
EM na každý deň -??TIP 139: Ako zahrnúť odporúčania na produkty na základe recenzií?
SEO na každý deň -??TIP 139: Prečo používať nástroje na sledovanie výpadkov stránok?
GoogleAds na každý deň -??TIP 91: Ako cieliť reklamy na konkrétne miesta pomocou geolokácie v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 140: Ako pripraviť personalizované e-maily so súkromnými zľavami?
SEO na každý deň -??TIP 140: Ako optimalizovať obsah pre viac jazykov? Prekladajte, ale hlavne lokalizujte
GoogleAds na každý deň -??TIP 92: Ako využiť historické dáta pri optimalizácii reklamných kreatív?
SEO na každý deň -??TIP 141: Ako merať návratnosť investícií do SEO? Stačí správne nastaviť analytiku.
EM na každý deň -??TIP 141: Ako môžu interaktívne návody v e-maile pomôcť zákazníkom pri výbere?
GoogleAds na každý deň -??TIP 93: Ako na A/B testovanie v Google Ads? Čo má zmysel testovať?
GoogleAds na každý deň -??TIP 94: Prečo sa kampane Performance Max nevyplácajú hneď?
EM na každý deň -??TIP 142: Ako posielať e-maily s „minútovými tipmi“? Dajte radu, ktorá nezaberie viac než chvíľu
SEO na každý deň -??TIP 142: Ako používať popisy obrázkov na zvýšenie viditeľnosti vo vyhľadávačoch?
EM na každý deň -??TIP 143: Ako zahrnúť do e-mailu krátke video?
GoogleAds na každý deň -??TIP 95: Ako nastaviť sledovanie udalostí v Google Ads? Oplatí sa spoliehať len na konverzie?
SEO na každý deň -??TIP 143: Ako používať históriu vyhľadávania zákazníkov na vytváranie obsahu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 96: Prepojte Google Ads s Google Analytics 4
SEO na každý deň -??TIP 144: Ako používať prediktívne dáta na prispôsobenie obsahu?
EM na každý deň -??TIP 144: Ako vytvoriť e-maily pre pripomenutie končiacich sa ponúk?
GoogleAds na každý deň -??TIP 97: Ako používať kľúčové slová s dlhým chvostom?