EM na každý deň -TIP 144: Ako vytvoriť e-maily pre pripomenutie končiacich sa ponúk?

V e-commerce rozhoduje často posledných pár hodín pred ukončením ponuky. Pripomienkový e-mail v závere akcie môže výrazne zvýšiť konverzie – ak je správne načasovaný a dostatočne presvedčivý.

V predmete a úvode odporúčame využiť konkrétnosť – „Už len dnes“, „Končí o polnoci“, „Zostáva 5 hodín“. Vyhýbajte sa vágnym výrazom. Jasná informácia o čase posilňuje dôveryhodnosť a motivuje konať okamžite.

Vizuálne zvýraznite odpočítavanie alebo presný čas konca. Ak to umožňuje váš systém, personalizujte obsah podľa predchádzajúceho správania zákazníka – napríklad pripomeňte produkty, ktoré si prezeral.

Záver e-mailu by mal podporiť rozhodnutie – krátka veta o výhodnosti, možnej strate alebo obmedzenosti zásob môže byť rozhodujúcim impulzom.

Vložil:

Dátum:

6. 5. 2025 20:09

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -TIP 195: Ktorý deň v týždni má najvyššiu mieru otvorenia e-mailov?
EM na každý deň -TIP 196: Ako vytvoriť predajný e-mail s jasnou štruktúrou? Začnite problémom a skončite riešením
EM na každý deň -TIP 193: Ako písať e-maily, ktoré vyvolajú emóciu?
EM na každý deň -TIP 194: Ako využiť výročie nákupu v e-mail marketingu?
EM na každý deň -TIP 186: Ako zistiť, či vašim zákazníkom vyhovujú krátke alebo dlhé e-maily?
EM na každý deň -TIP 187: Ako efektívne poslať posledný pripomienkový e-mail pred ukončením ponuky?
EM na každý deň -TIP 188: Ako testovať farebné schémy e-mailov na zvýšenie angažovanosti?
EM na každý deň -TIP 189: Ako vybudovať databázu odberateľov bez kupovania kontaktov?
EM na každý deň -TIP 190: Ako efektívne poslať e-mail s pripomienkou na nevyužité benefity?
EM na každý deň -TIP 191: Ako vytvoriť letné e-mailové kampane, ktoré zaujmú a predajú?
EM na každý deň -TIP 192: Prečo sú krátke predmety e-mailov dôležité?
EM na každý deň -TIP 184: Prečo je vizuálny tok v e-mailoch taký dôležitý?
EM na každý deň -TIP 185: Ako využiť štatistiky a infografiky v e-mailoch?
EM na každý deň -TIP 183: Ako prispôsobiť dizajn e-mailu pre jednotlivé segmenty publika?
EM na každý deň -TIP 180: Ako používať citáty zákazníkov na podporu dôveryhodnosti?
EM na každý deň -TIP 181: Ako zahrnúť citáty alebo inšpiratívne posolstvá do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 182: Ako používať odporúčacie algoritmy na zlepšenie obsahu?
EM na každý deň -TIP 176: Ako efektívne písať e-maily o predĺžení záruky?
EM na každý deň -TIP 177: Ako zahrnúť personalizované príbehy zákazníkov do email marketingu?
EM na každý deň -TIP 178: Ako zahrnúť „darčekové odporúčania“ do sviatočných e-mailov?