EM na každý deň -??TIP 144: Ako vytvoriť e-maily pre pripomenutie končiacich sa ponúk?

V e-commerce rozhoduje často posledných pár hodín pred ukončením ponuky. Pripomienkový e-mail v závere akcie môže výrazne zvýšiť konverzie – ak je správne načasovaný a dostatočne presvedčivý.

V predmete a úvode odporúčame využiť konkrétnosť – „Už len dnes“, „Končí o polnoci“, „Zostáva 5 hodín“. Vyhýbajte sa vágnym výrazom. Jasná informácia o čase posilňuje dôveryhodnosť a motivuje konať okamžite.

Vizuálne zvýraznite odpočítavanie alebo presný čas konca. Ak to umožňuje váš systém, personalizujte obsah podľa predchádzajúceho správania zákazníka – napríklad pripomeňte produkty, ktoré si prezeral.

Záver e-mailu by mal podporiť rozhodnutie – krátka veta o výhodnosti, možnej strate alebo obmedzenosti zásob môže byť rozhodujúcim impulzom.

Vložil:

Dátum:

6. 5. 2025 20:09

Kategória:

Ohodnoť:

Pridaj hlas
Odober hlas

Rating:

0 (0/0)

Tagy:



   
EM na každý deň -??TIP 138: Ako vytvoriť obsah zameraný na hodnotu za peniaze?
EM na každý deň -??TIP 139: Ako zahrnúť odporúčania na produkty na základe recenzií?
SEO na každý deň -??TIP 139: Prečo používať nástroje na sledovanie výpadkov stránok?
GoogleAds na každý deň -??TIP 91: Ako cieliť reklamy na konkrétne miesta pomocou geolokácie v Google Ads?
EM na každý deň -??TIP 140: Ako pripraviť personalizované e-maily so súkromnými zľavami?
SEO na každý deň -??TIP 140: Ako optimalizovať obsah pre viac jazykov? Prekladajte, ale hlavne lokalizujte
GoogleAds na každý deň -??TIP 92: Ako využiť historické dáta pri optimalizácii reklamných kreatív?
SEO na každý deň -??TIP 141: Ako merať návratnosť investícií do SEO? Stačí správne nastaviť analytiku.
EM na každý deň -??TIP 141: Ako môžu interaktívne návody v e-maile pomôcť zákazníkom pri výbere?
GoogleAds na každý deň -??TIP 93: Ako na A/B testovanie v Google Ads? Čo má zmysel testovať?
GoogleAds na každý deň -??TIP 94: Prečo sa kampane Performance Max nevyplácajú hneď?
EM na každý deň -??TIP 142: Ako posielať e-maily s „minútovými tipmi“? Dajte radu, ktorá nezaberie viac než chvíľu
SEO na každý deň -??TIP 142: Ako používať popisy obrázkov na zvýšenie viditeľnosti vo vyhľadávačoch?
EM na každý deň -??TIP 143: Ako zahrnúť do e-mailu krátke video?
GoogleAds na každý deň -??TIP 95: Ako nastaviť sledovanie udalostí v Google Ads? Oplatí sa spoliehať len na konverzie?
SEO na každý deň -??TIP 143: Ako používať históriu vyhľadávania zákazníkov na vytváranie obsahu?
GoogleAds na každý deň -??TIP 96: Prepojte Google Ads s Google Analytics 4
SEO na každý deň -??TIP 144: Ako používať prediktívne dáta na prispôsobenie obsahu?
EM na každý deň -??TIP 145: Ako zahrnúť sekciu „Najpredávanejšie produkty tento mesiac“?
GoogleAds na každý deň -??TIP 97: Ako používať kľúčové slová s dlhým chvostom?